Sunday 20 May 2012







ရိုဟင္ဂ်ာ မဟုတ္တဲ႔ ရကၡ၀ံသ အမ်ိဳး

တခုေတာ႔ ေျပာပါရေစ
က်ေနာ္တို႕ဟာ ဗုဒၵဘာသာ၀င္စင္စစ္ေတြေပမယ္႕
အားလံုးဟာ ရဟႏၵာေတြေတာ႔မဟုတ္ဘူး  . . .

ခဗ်ားတို႕မွာလဲ ခဗ်ားတို႕အပူနဲ႕
က်ေနာ္တို႕မွာလဲ က်ေနာ္တို႕အပူနဲ႕
အပူ အပူခ်င္းမွာမွ
ခဗ်ားတို႕ အပူက ပိုပူတယ္ဆိုရင္
အဲ႔ဒီအပူေဘးက လြတ္ဖို႕အတြက္
ခႏၵာျငိမ္းေအာင္ ကူညီေပးနိဳင္ရံုပဲ ရွိမယ္
နားလည္ လားေတာ႔မသိဘူး
က်ေနာ္က ေတာ႕နားလည္ေအာင္ေျပာတာပါပဲ  . . .

ထမင္း ငတ္ေနလား
ထမင္း ေပးပါ႕မယ္
ေရဆာေနလား
ေရတိုက္ေပးပါ႔မယ္
ေနစရာေျမမရွိဘူးလား
ေနစရာေျမေပးပါ႔မယ္
အရာအားလံုးကို အပိုင္လိုခ်င္သလား
ရပါတယ္
က်ေနာ္လည္း တရားစာအုပ္ေဘးခဏခ်ျပီး
ဓါး ကိုင္လိုက္ပါ႔မယ္ . . .

အလိုလို ေနရင္း
ဘယ္သူ မွ ဘယ္သူ႕ကို ရန္မလိုခ်င္တာအေသအခ်ာ
က်ေနာ္တို႕ရဲ႕ ဘာသာ သာသနာ
က်ေနာ္တုိ႕ရဲ႕ ဇာတိ ေမြးရပ္
က်ေနာ္တို႕ရဲ႕ ဘိုးဘြားဘီဘင္ အေမြ
က်ေနာ္တို႕ရဲ႕ ရကၡ၀ံသ
က်ေနာ္တို႕ရဲ႕ သဇင္းပန္းခက္ေလးမ်ား
က်ေနာ္တို႕ရဲ႕ ရွစ္ေသာင္း ပုထိုးအား
က်ေနာ္တို႕မွာ ကာကြယ္ဖို႕ တာ၀န္ရွိပါေသာေၾကာင့္
က်ေနာ္တို႕ ရန္လိုသင့္က ရန္လိုရပါလိမ္႔မည္ . . .

သင္တို႔ဘယ္အခ်ိန္မွစ
က်ေနာ္တို႕ထံ ဧည္သည္အျဖစ္လာေၾကာင္း
က်ေနာ္အတိအက်မသိပါ
သို႕ေသာ္ ျမတ္စြာဘုရား ကိုယ္ေတာ္ ႏွင့္
က်ေနာ္တို႕ ဘုရင္မင္းျမတ္ ညီအကိုေတာ္စပ္ခဲ႔ဖူး
ထို ကုသိုလ္ထူးေၾကာင့္ ရရွိခဲ႔ေသာ သာသနာ႔အေမြ
ရွင္မဟာျမတ္မုနိ ဘုရားသည္ေလ
ႏွစ္ပါင္း ႏွစ္ေထာင္ေက်ာ္ခဲ႔ျပီ
အကြ်န္ရို႕ ရခိုင္သမိုင္းတည္း . . .

ထိုသို႕ေသာ
သမိုင္းအေမြမ်ားေၾကာင့္
ဘာသာ သာသနာေၾကာင့္
ဤေျမ ဤေလ ဤေရ ေၾကာင့္
က်ေနာ္တို႕ တန္ဖိုးထားလွစြာေသာ
ရကၡ၀ံသ ျမတ္တရားေၾကာင့္
က်ေနာ္တို႕သည္ ဤေဒသ ကို
တိုင္းတပါးလက္မွ ကာကြယ္ရန္ သစၥာျပဳရပါ၏ . . .


 မာဃလုလင္

      

No comments:

Post a Comment