Monday, 1 July 2013

ဒီမိုေဝယံ



Posted: 30 Jun 2013 04:15 AM PDT
ျမွားဆိပ္ကိုသာ ေျဖေပးၾကပါ 
 (ေဆာင္းပါးရွင္ ေမာင္ပါလ)

 ဆရာနဲ႔ဒကာညီၾကမွ ဆိုတဲ့စကားမွာ ဆရာဆိုတာဟာ ဗုဒၶဘာသာ၀င္ရဟန္း သံဃာေတာ္မ်ားကို ရည္ရြယ္တာျဖစ္ျပီး ဒကာဆိုတာ ဗုဒၶဘာသာ၀င္ ႏိုင့္ငံထိပ္ပိုင္းအရာရွိမ်ား၊ အစိုးရနဲ႔အစိုးရအဖြဲ႕၀င္မ်ား၊ ႏိုင္ငံ့ေခါင္းေဆာင္မ်ား၊
အတိုက္အခံအဖြဲ႕အစည္းမ်ားႏွင့္
တကြ ေအာက္ေျချပည္သူလူထုအားလံုး
ပူးေပါင္းပါ၀င္မႈကို ရည္ရြယ္တာျဖစ္ပါတယ္။

အစိုးရနဲ႔ အတိုက္အခံ NLD
-------------------------
အတိုက္အခံပါတီ NLD ဟာ လႊတ္ေတာ္ထဲကို၀င္ျပီးတဲ့ေနာက္ပိုင္း ၾက့ံဖြတ္အစိုးရနဲ႔
ပူးေပါင္းလုပ္ေဆာင္မႈ အားေကာင္းလာပါတယ္။ ဘာတခုကိုမွ
အတိုက္အခံလုပ္ေျပာဆိုျခင္းမရွိခဲ့ပါဘူး။ အစိုးရကိုေျပာခ်င္ရင္ေတာင္မွ
ႏိုင္ငံျခားေရာက္မွေျပာတာ မ်ားပါတယ္။ ျပည္ပအတိုက္အခံေတြ
ျပင္းထန္တဲ့လူေတြေတာင္မွ အတိုက္အခံက အတိုက္အခံအလုပ္မလုပ္ေတာ့ဘူး၊
စစ္ခ႐ိုနီေတြနဲ႔ေပါင္းတယ္ဆိုတာကအစ ေျပာရေလာက္ေအာင္ကို
အစိုးရနဲ႔ဆက္ဆံေရးေကာင္းခဲ့ပါတယ္။ အတိုက္အခံဟာ ျပည္သူလူထုအက်ိဳးစီးပြားအတြက္
အစိုးရနဲ႔ေပါင္းျပီးလုပ္သင့္ရင္လုပ္ရမွာပဲဆိုတဲ့ ေထာက္ခံေၾကာင္းစေတးတပ္မ်ိဳး
က်ေနာ္ကိုယ္တိုင္ ေရးဖူးခဲ့ပါတယ္။ ဘဘဦး၀င္းတင္က အစိုးရဟာ
ယံုၾကည္လို႔မရေသးေၾကာင္း အခါအားေလ်ာ္စြာ ျပတ္ျပတ္သားသားေျပာဆိုရင္း
အတိုက္အခံအေနအထားကို က်ားကန္ရပ္တည္ခဲ့ပါတယ္။

ဘာသာေရးေခါင္းေဆာင္ (သံဃာ့အဖြဲ႕အစည္း) ေတြ ပါ၀င္ပတ္သက္လာမႈ
----------------------------------------------------------
ရဟန္းေတာ္ေတြဟာ မ်ားေသာအားျဖင့္ ဒကာ ဒကာမေတြရဲ႕ လွဴဒါန္းမႈေတြနဲ႔
သမမွ်တစြာရပ္တည္ျပီး သာသနာအက်ိဳးကို ေအးခ်မ္းစြာသယ္ပိုးေနၾကတာပါ။
(စုန္းျပဴးေတြလည္း ေနရာတိုင္းမွာရွိပါတယ္) ဒါေပမယ့္ ရခိုင္ျပည္နယ္ဖက္က
ဘဂၤါလီေတြရဲ႕ တိုင္းရင္းသားျဖစ္ခြင့္ေတာင္းဆိုမႈကအစျပဳျပီး ရဟန္းေတာ္ေတြရဲ႕
ဘာသာ သာသနာအေပၚ စိုးရိမ္ေၾကာင့္ၾကမႈ ေပၚလြင္ထင္ရွားလာပါတယ္။
ဘယ္ျပႆနာပဲျဖစ္ျဖစ္ အဖြဲ႕အစည္းတခုမွာ အသိဥာဏ္ပညာ၊ အေမွ်ာ္အျမင္ရွိတဲ့
ေခါင္းေဆာင္ဟာ ပိုျမင္ ပိုေတြးမိေလ့ရွိၾကပါတယ္။
ျဖစ္လာႏိုင္တဲ့ဘာသာေရးျပႆနာေတြကို ဆင္ျခင္သံုးသပ္မိတဲ့ ေထရ္ၾကီး ၀ါၾကီး
ဆရာေတာ္ၾကီးေတြကိုယ္တိုင္က ေအးခ်မ္းစြာသာသနာမျပဳႏိုင္ေတာ့ဘဲ
ေလာကုတၱရာကိုဖယ္ခြာျပီး ေလာကီေရးအတြက္ ေခတၱအာ႐ံုစိုက္လာရပါတယ္။

အဖြဲ႕အစည္း (၀ါ) အ၀န္းအ၀ိုင္းတခုမွာ အျပင္စည္း၊ အတြင္းစည္းဆိုျပီး ရွိၾကပါတယ္။
ဗုဒၶဘာသာအသိုင္းအ၀ိုင္းမွာ သံဃာကအတြင္းစည္းဆိုရင္ ဒကာကအျပင္စည္းအေနအထားမွာ
ရွိေနပါတယ္။ အျပင္စည္းမွာ အစုိးရ၊ အတိုက္အခံနဲ႔ ျပည္သူလူထုအားလံုး ရွိေနပါမယ္။
အတြင္းစည္းက သံဃာေတြရဲ႕ ေအးခ်မ္းစြာမေနႏိုင္ဘဲ စိုးရိမ္ေၾကာင့္ၾကမႈရွိလာရတာ
အျပင္စည္းကေတာင့္ခံမထားႏိုင္ေတာ့တဲ့ အေၾကာင္းရင္းပါပဲ။
ဒီလိုအျပင္စည္းက်ိဳးေပါက္ေနတဲ့အခ်ိန္မွာ ရဟန္းသံဃာေတြရဲ႕ ပါ၀င္ပတ္သက္မႈဟာ
အခ်ိန္ၾကာလာတာနဲ႔အမွ် တျဖည္းျဖည္းၾကီးထြားလာႏိုင္ပါတယ္။

အတိုက္အခံေခါင္းေဆာင္
------------------------
အတိုက္အခံပါတီေခါင္းေဆာင္ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ဟာ ျမန္မာႏိုင္ငံရဲ႕အနာဂတ္ပါ။
သူမအျပင္ ျမန္မာျပည္သူလူထုမွာ ေခါင္းေဆာင္တင္စရာ ေနာက္ထပ္လူမရွိပါဘူး။
ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္မွာ စံႏွစ္မ်ိဳးရွိပါတယ္။ တခုက သူမဟာ
ျမန္မာျပည္သူလူထုအားလံုးရဲ႕ လူထုေခါင္းေဆာင္ပါ။ ေနာက္တခုကေတာ့ နိုင္ငံတကာရဲ႕
လူ႔အခြင့္အေရးစံျပ၊ ႏိုင္ငံတကာရဲ႕ ျငိမ္းခ်မ္းေရးဒီမိုကေရစီအိုင္ကြန္ပါ။
ျမန္မာျပည္သားေတြရဲ႕လူထုေခါင္းေဆာင္တေယာက္အေနနဲ႔ တခါတေလမွာ
တိုင္းျပည္နဲ႔လူထုရဲ႕ အမ်ိဳးသားအက်ိဳးစီးပြားကိုေထာက္ခ်င့္ျပီး
ႏိုင္ငံတကာရဲ႕လိုအပ္ခ်က္ကို လ်စ္လ်ဴ႐ႈရတတ္ပါတယ္။
ႏိုင္ငံတကာရဲ႕ေတာင္းဆိုမႈမွန္သမွ်ကို လိုက္ေလ်ာခ်င္တယ္ဆိုရင္လည္း
ႏိုင္ငံနဲ႔လူထုရဲ႕တခ်ိဳ႕ အက်ိဳးစီးပြားကို မ်က္ကြယ္ျပဳရတတ္ပါတယ္။
ဘယ္လိုပဲျဖစ္ျဖစ္ သူမဟာ ျမန္မာႏိုင္ငံအတြက္ မရွိမျဖစ္
ေခါင္းေဆာင္ေကာင္းတေယာက္ပါ။


ၾက့ံဖြတ္အစိုးရရဲ႕ေထာင္ေခ်ာက္
-------------------------------
အစိုးရဟာ ရဟန္းသံဃာေတြကို တည္ၾကက္လုပ္ျပီး ႏိုင္ငံေရးအကြက္ေရြ႕တယ္။
အတိုက္အခံကိုေထာင္ေခ်ာက္ဆင္တယ္။ ဒါဟာ စစ္အစိုးရေတြအဆက္ဆက္ရဲ႕
လုပ္ထံုးလုပ္နည္းတခုလို႔ပဲ သတ္မွတ္ႏိုင္တယ္။ က်ေနာ္တို႔စဥ္းစားၾကည့္ရေအာင္ပါ
ဘယ္လိုအေျခအေနမ်ိဳးမွာ အတိုက္အခံဟာ
ၾကံ့ဖြတ္အစိုးရရဲ႕ေထာင္ေခ်ာက္ထဲ၀င္သြားႏိုင္မလဲ။ လက္ရွိအေနအထားအရေတာ့
အတိုက္အခံဟာ ဘာသာေရးေခါင္းေဆာင္ေတြ (သံဃာအဖြဲ႕အစည္း) နဲ႔
သေဘာကြဲလြဲစြာရပ္တည္မယ္ဆိုရင္ ၂၀၁၅ ေရြးေကာက္ပြဲအတြက္
အင္အားခ်ိနဲ႔သြားမွာျဖစ္ျပီး ေထာင္ေခ်ာက္ထဲ၀င္သြားႏိုင္မယ့္ အေနအထားပါ။
(သာမာန္ျပည္သူတေယာက္ရဲ႕ ဥာဏ္မွီသေလာက္စဥ္းစားမိတာမို႔
မွားေကာင္းမွားႏိုင္ပါမယ္) ျမန္မာျပည္သူလူထုအတြက္လည္း ဆံုး႐ႈံးနစ္နာမႈေတြ
ဆိုးက်ိဳးေတြ ေျမာက္မ်ားစြာ ရင္ဆိုင္ၾကံဳေတြ႕ရမွာပါ။

ဒါျဖင့္ရင္ တျခားတဖက္ကေန ျပန္ၾကည့္ရေအာင္ပါ။ အတိုက္အခံဟာ
ဘာသာေရးေခါင္းေဆာင္ေတြ စိုးရိမ္ေၾကာင့္ၾကမႈရွိေနတဲ့ကိစၥေတြကို အေရးတယူ
ဂ႐ုတစိုက္နဲ႔ ပူးေပါင္းေျဖရွင္းဖို႔ၾကိဳးစားမယ္ဆိုရင္
ၾကံ့ဖြတ္အစိုးရရဲ႕ေထာင္ေခ်ာက္ဟာ ဘာဆက္ျဖစ္လာႏိုင္သလဲ။
အတိုက္အခံအေပၚအက်ိဳးသက္ေရာက္မႈ ရွိႏိုင္မလား။ ျမန္မာျပည္သူလူထုအတြက္ေရာ
ဆိုးက်ိဳးေတြျဖစ္လာႏိုင္မလား။ ဘာသာေရးေခါင္းေဆာင္၊ အစိုးရ၊ အတိုက္အခံဆိုတာ
က်ေနာ္တို႔ႏိုင္ငံရဲ႕ ျပည္တြင္းေရးပဋိပကၡပါ။ ဒီေခါင္းေဆာင္ေတြအားလံုးကပဲ
က်ေနာ္တို႔ေက်ာမြဲျပည္သူလူထုေတြရဲ႕ ဘ၀ျမင့္မားတိုးတက္ေရး၊
လံုျခံဳစိတ္ခ်မႈရွိေရးကို ေဆာင္ရြက္ေပးႏိုင္မွာပါ။
ဒီေခါင္းေဆာင္ေတြညီညြတ္ၾကမွလည္း က်ေနာ္တို႔ျမန္မာလူထု စိတ္ေအးခ်မ္းသာစြာနဲ႔
၀မ္းစာရွာေဖြစားေသာက္ႏိုင္မွာပါ

မုန္႔ဆီေၾကာ္ဘယ္မွာလဲ
-----------------------
မ်ိဳးေစာင့္ဥပေဒဆိုျပီး ေပၚလာတယ္။ ေကာင္းတယ္လို႔မေထာက္ခံပါဘူး။
ဥပေဒပညာရွင္အနည္းငယ္နဲ႔ ဘာသာေရးေခါင္းေဆာင္ေတြေလာက္သာ
ေပါင္းျပီးေရးဆြဲထားတဲ့အတြက္ ခ်ိဳ႕ယြင္းခ်က္ (၀ါ) အားနည္းခ်က္ (၀ါ)
လက္မခံႏိုင္စရာအခ်က္ေတြအနည္းအမ်ား ရွိႏိုင္မွာပါ။ ဒီဥပေဒက
ဘယ္မွလည္းမေရာက္ေသးဘူး။ ဘာမွလည္းျဖစ္မလာေသးဘူး။ ျဖစ္လာခ်င္မွလည္းျဖစ္လာမယ္။

မိသားစုတစုမွာ သမီးမိန္းကေလးတေယာက္လက္ထပ္ေတာ့မယ္ ဆိုပါစို႔။ သားရွင္ဖက္က
ဘယ္ေလာက္လက္ဖြဲ႕မလဲ၊ ဘာနဲ႔တင္ေတာင္းမလဲ စိန္နဲ႔လား၊ ေရႊနဲ႔လား၊ တိုက္ပါလား၊
ကားပါလား။ သမီးရွင္ဖက္က ဒီလိုေတာင္းဆိုတဲ့ထံုးစံရွိပါတယ္။ ဒီလိုထံုးစံဟာ
ကိုယ့္သမီးေလး တျခားမိသားစု၀င္ေတြၾကားထဲမွာ ဂုဏ္အားျဖင့္တင့္တယ္ေစခ်င္တဲ့
မိဘတိုင္းရဲ႕ေစတနာပါ။ မိဘဆိုတဲ့ေနရာမွာေတာင္ အေမနဲ႔အေဖဆိုရင္ အေမကပိုျပီး
သမီးအတြက္စိုးရိမ္ေၾကာင့္ၾကမႈရွိပါတယ္။ မိခင္စိတ္ပါ။ လ်စ္လ်ဴ႐ႈလို႔မရပါဘူး။

မုန္႔ဆီေၾကာ္ကဘယ္ဆီေနမွန္းမသိေသးဘူး ႏႈတ္ခမ္းနာနဲ႔တည့္ပါ့မလား ျဖစ္ေနၾကတယ္။
ဘာသာေရးေခါင္းေဆာင္ေတြရဲ႕ စိုးရိမ္ေၾကာင့္ၾကမႈကို လ်စ္လ်ဴမ႐ႈၾကေစခ်င္ပါဘူး။
အကိ်ဳးယုတ္စရာ မရွိတဲ့အတြက္ ဂ႐ုတစိုက္ရွိေၾကာင္း ျပတဲ့အေနနဲ႔ ဥပေဒပညာရွင္ေတြ၊
ႏွစ္ဖက္ႏိုင္ငံ့ေခါင္းေဆာင္ေတြ၊ ဘာသာေရးေခါင္းေဆာင္ေတြ တိုင္ပင္ေဆြးေႏြးျပီး
အေကာင္းဆံုးအေျဖတခုကို ရွာသင့္ပါတယ္။ ဘာသာေရးေခါင္းေဆာင္ေတြရဲ႕ သာသနာအတြက္
စိုးရိမ္ေၾကာင့္ၾကမႈေတြကို ေလ်ာ့နည္းေစခ်င္ပါတယ္။

သိကၡာက်စရာလား
------------------
မိမိတို႔ႏိုင္ငံရဲ႕ ျပည္တြင္းပဋိပကၡကို စုေပါင္းေျဖရွင္းတာ၊
မိမိတို႔ကိုးကြယ္တဲ့ ဘာသာ သာသနာကို စုေပါင္းကာကြယ္တာ၊ တိုင္းျပည္ လူမ်ိဳး ဘာသာ
အတြက္ စုေပါင္းလုပ္ေဆာင္ၾကတာဟာ ကမၻာ့အလယ္မွာ ျမန္မာႏိုင္ငံသိကၡာက်
လက္ညိႈးထိုးခံရစရာ မဟုတ္ပါဘူး။ ဘယ္လိုအေျခအေနမွာပဲျဖစ္ျဖစ္
အားလံုးတသားတည္းျဖစ္ေနဖို႔ ၾကိဳးစားတာဟာ ႏိုင္ငံနဲ႔လူမ်ိဳး ဂုဏ္တက္စရာသာ
ျဖစ္ပါတယ္။ ႏိုင္ငံတြင္းမွာ ဘာသာေရး၊ ႏိုင္ငံေရး ေခါင္းေဆာင္ေတြ
တေယာက္တမ်ိဳးကြဲျပဲျပီး ၀ါးအစည္းေျပသလိုျဖစ္ေနမွသာ ျမန္မာႏိုင္ငံသားေတြအဖို႔
အရွက္ရစရာ အျဖစ္မ်ိဳးပါ။

ေမာင္ပါလ
၂၈.၆.၂၀၁၃
(လူျပိန္းတေယာက္ မေရးရမေနႏိုင္လြန္း၍ ေရးသည္)
Posted: 29 Jun 2013 07:34 AM PDT
ယေန႔ ဒီမိုေဝယံသို႔ တိုင္ၾကားစာ..

 တရုတ္ပိုင္ ကုမၸဏီတြင္ အႏၱရာယ္ရွိေသာ အလုပ္မ်ား ေစခုိင္းျပီး မတရား အလုပ္ထုတ္ခံခဲ့ရတဲ့ အသက္မျပည္႔ မိန္ခေလးမ်ား၏ နစ္နာမွဳအား (တိုင္ၾကားစာ)

မႏၱေလးတုိင္းေဒသႀကီး၊ မႏၱေလးစက္မွဳဇုန္(၁) ျမ၀တီမင္းႀကီး ေက်ာင္းတိုက္လမ္းတြင္
တရုတ္ျပည္မ လာေရာက္ ရင္းႏွီးျမဳပ္ႏံွေသာ တရုတ္ လူမ်ိဳးပုိင္ေသာ သက္တန္႔နီယြန္ ကုမၸဏီရွိေနပါတယ္။ တရုတ္လူမ်ိဳးေတြက ျမန္မာ ဗီဇာနဲ႔ေနတယ္လုိ႔ေျပာပါတယ္။

သက္တန္႔နီယြန္ဆုိတဲ့ ဆုိင္းဘုတ္ကလည္း စစ္ေဆးေရးေတြလာမွ တပ္ဆင္ထားေလ႕ရွိတယ္လုိ႕သိရပါတယ္။
လွ်ပ္စစ္မီးသီးျပဳလုပ္ရန္ မိန္းခေလးေတြကုိ ခုိင္းေစပါတယ္။ မီသီးတြင္ပါရွိေသာ ခဲဂေဟေဆာ္တဲ့ အလုပ္လုပ္ႀကရပါတယ္။ ခဲေဆာ္တဲ႕ေနရာမွာ ထင္းရွဴးဆီသုံးျပီး ခဲေဆာ္ရမွာျဖစ္ေပမယ့္ ျပင္းလြန္းတဲ႕ဓါတု
အက္စစ္တမ်ိဳးသုံးျပီး ခဲေဆာ္ခုိင္းပါတယ္။

မိန္းခေလးေတြ ကုိယ္တိုင္ ထင္းရွဴးဆီယူလာ
ခဲ႕ရင္ေတာင္မွ တရုတ္ေတြက လာသ္ိမ္းသြားပါတယ္။ က်မၼောရးေစာင္႔ေရွာက္မွဳ လံုးဝမရွိပါဖူး အကာအကြယ္အေနနဲ႕လက္အိပ္နဲ႔ ေခါင္းစြပ္ဆုိတဲ့ ေပါေပါရနိဳင္တာေတာင္ မေပးပါ ဖူးလုိ႔ မလွဳိင္ျမိဳ႕ေညာင္ကန္ေက်းရြာမွ လာေရာက္လုပ္ေနႀကတဲ႕မိန္းခေလးအလုပ္သ
မားေတြကေျပာပါတယ္။ ေနစရာေပးထားေပမဲ့ မီး၊ေရအသုံးျပဳခ လုပ္ခကေနျဖတ္
ေတာက္ပါတယ္။ မုိးရြာရင္မိုးမလုံလုိ႕မအိပ္ရဖူးလုိ႔ သိရွိရပါတယ္။ သုံးရက္လုပ္ခ
ေလးေထာင္က်ပ္ ေပးေနတာေန(၂၅၀၀)က်ပ္ေပးတာ မေက်နပ္ႀကတာကုိ ေျပာဆုိ
ႀကေတာင္းဆုိႀကေတာ့ ေနာက္ေန႕ကစျပီးလာစရာ မလုိေတာ့ ဘူးဆုိျပီး တမင္သက္
သက္ အလုပ္ထုတ္လုိက္ပါတယ္။

တုိင္ခ်င္ရာတုိင္ႀကလုိ႔လည္း တရုတ္လူမ်ိဳး ျမန္မာနာမည္ ယူထားတဲ့ ေက်ာ္၀င္းထြန္းက တြန္းထုတ္ရင္းဆုိတယ္လုိ႕သိရပါတယ္။ အလုပ္
ထုတ္ခံရတဲ့  မိန္ခေလးမ်ားမွာ

-အသက္(၁၅)ႏွစ္ထဲက ၀င္လုပ္ေနတဲ့ မမီးမီး-ဘ-ဦးႀကည္လင္
ေညာင္ကန္မလိွဳင္ျမိဳ႕။

 အသက္(၁၃)ႏွစ္ထဲကလုပ္ေနတဲ႕မခုိင္မြန္ဟန္-ဘ-ဦႀကည္
လင္ ေညာင္ကန္ မလွိဳင္ျမိဳ႕။

အသက္(၁၆)ႏွစ္ထဲက ၀င္ေရာက္လုပ္ေနတဲ႕မလွလွ၀င္း
-ဘဦးေမာင္ညိဳ ေညာင္ကန္၊ မလွိဳင္ျမိဳ႕။

အသက္(၁၂)ခြဲေလာက္ထဲကလုပ္ေနတဲ႕
မနီလာထြန္း ဘ-ဦးနိဳင္၀င္းေညာင္ကန္၊ မလွိဳင္ျမိဳ႕။

အသက္(၁၆)ႏွစ္ထဲကလုပ္တဲ႕
မသင္းႏြယ္ေအာင္ ဘ-ဦးသန္းထြန္းေအာင္ ေညာင္ကန္မလွိဳင္ျမိဳ႕။

အသက္(၁၆)ႏွစ္ ထဲကလုပ္တဲ့ မတင္ေမာ္ေအာင္ ဘဦးသန္းထြန္းေအာင္ ေညာင္ကန္၊မလွိဳင္ျမိဳ႕။

အသက္(၂၄)ႏွစ္ထဲကလုပ္ေနတဲ႕မဇာဇာ ဘ-ဦးရဲ၀င္း ေညာင္ကန္မလွိဳင္ျမိဳ႕။

အသက္(၂၂)ႏွစ္ထဲက လုပ္တဲ့ မႏြယ္ႏြယ္၀င္း ဘ-ဦးေမာင္ညိဳ ေညာင္ကန္၊မလွိဳင္ျမိဳ႕။

အသက္(၂၂)ခြဲထဲကလုပ္တဲ႕မျဖဴသီ၀င္း ဘ-ဦးရီ ေညာင္ကန္မလွိဳင္ျမိဳ႕။

အသက္(၂၂)ႏွစ္ထဲက လုပ္တဲ႕မသူဇာ ဘ-ဦးမင္းလွိဳင္ ေညာင္ကန္၊မလွိဳင္ျမိဳ႕။

အသက္(၁၆)ႏွစ္ခြဲထဲကလုပ္တဲ႕မမိုးမိုး  ဘ-ဦးမင္းလွိဳင္ ေညာင္ကန္မလွိဳင္ျမိဳ႕။ တုိ႕
(၁၁)ဦးမွာအလုပ္သမားနစ္နာရမွဳတုိ႕ကုိျမ၀တီဆရာေတာ္ႏွင့္ တပည္႕ဒါယကာ
ဦးဘု္ိႀကိဳင္(၀မ္းတြင္း)တို႔ထံ လာေရာက္ျပီး Rainbow တံဆိပ္ပါမီးသီးသြင္းလုပ္ငန္း
၏ ရက္ရက္စက္စက္ အလုပ္ထုတ္ခံရေသာ နစ္နာမွဳတုိ႕ကုိသမၼတႀကီးႏွင့္ နိဳင္ငံေတာ္
အဆင္႔လူႀကီးမ်ားထံ ဥပေဒနဲ႕အညီ လုပ္ေဆာင္ေပးပါရန္ အကူအညီေတာင္း
ခံလာေၾကာင္း သတင္းရရွိပါတယ္။

မိန္းကပေလး အမ်ားစုမွ ခဲဆိပ္မ်ားေႀကာင္႔လည္း က်မၼေရးခ်ိဳ႕တဲ႕ေနရ
တယ္လုိ႕သိရပါတယ္။

ေမးျမန္း ဆက္သြယ္ရန္ ..ျမ၀တီဆရာေတာ္
၀၉-၉၁၀၄၁၀၄၆၊၀၉-၃၃၁၁၅၅၀၉။

ကုိဘုိႀကိဳင္-၀၉-၃၃၁၁၅၅၀၄။

တုိ႔ကုိေမးျမန္းနိုင္ပါတယ္။

အမွန္တရားလိုလားသူ..
Posted: 29 Jun 2013 07:15 AM PDT
ေဖ့စ္ဘြတ္ခ္ေပၚမွ သာသနာအႏွစ္(၄)ေထာင္ ပညာရွင္မ်ားသို႔

ဒီေန႔ ေတြးမိေတြးရာ ေတြးမိရင္းက လယ္တီဆရာေတာ္ၾကီးရဲ့ တရားတပုဒ္ကို သြားသတိရမိတယ္...။

တခါက ဘုန္းၾကီးေက်ာင္း ၁ခုမွာ ကိုရင္(၂)ပါး စကားမ်ားရန္ျဖစ္ေနရာ ကေန နပန္းလံုးတဲ့ အထိ ျဖစ္လာေတာ့...။ ေက်ာင္းထိုင္ဆရာေတာ္က ကိုရင္(၂)ပါးကို ေခၚေမးသတဲ့..။ ဘယ္လိုကေန ဘယ္လို နပန္းလံုး အထိ ရန္ ျဖစ္ရတာလဲေပါ့...။ ဒီေတာ့ ကိုရင္(၂)ပါးက တပါးဆီေလွ်ာက္ထားၾကသတဲ့..။ တပါးက တပည့္ေတာ္က ဘုရားရွင္ သာသနာေတာ္ အႏွစ္(၅)ေထာင္လို႔ ဆိုပါတယ္ဘုရား..။ က်န္တပါးက ဆက္ေျပာသတဲ့ တပည့္ေတာ္က ဘုရားရွင္ သာသနာေတာ္ အႏွစ္(၄)ေထာင္လို႔ ဆိုတာပါဘုရား အဲ့ဒီကေန သူမွန္တယ္ ငါမွန္တယ္ ျငင္းခံုရင္းနဲ႔ နပန္းတတ္လံုးတဲ့အထိ ျဖစ္လာတာပါဘုရားလို႔ ဆိုသတဲ့..။

ဒီေတာ့ ဆရာေတာ္ၾကီးက သာသနာ အႏွစ္(၄)ေထာင္လို႔ ဆိုတဲ့ ကိုရင္ကို မင္းသြားႏိုင္ျပီလို႔ ဆိုျပီး က်န္တဲ့ သာသနာေတာ္ အႏွစ္(၅)ေထာင္လို႔ ဆိုတဲ့ကိုရင္ကိုေတာ့ ေျမမွာေမွာက္ခိုင္းျပီး ၾကိမ္နဲ႔ သံုးခ်က္ ရိုက္သတဲ့..။
ဒီေတာ့ သာသနာအႏွစ္(၅)ေထာင္လို႔ ဆိုတဲ့ ကိုရင္က အရွင္ဘုရား ဘုရားသာသနာ အႏွစ္(၅)ေထာင္လို႔ တပည့္ေတာ္ အမွန္အတိုင္းေျပာတာ ဘာေၾကာင့္ တပည့္ေတာ္ကို အျပစ္ေပးရတာလဲေပါ့..။ ဒီေတာ့ ဆရာေတာ္ၾကီးက သာသနာအႏွစ္(၅)ေထာင္ဆိုတာ ဗုဒၶဘာသာဝင္တိုင္းသိတယ္..။ ဒီလိုဗုဒၶဘာသာဝင္တိုင္း သိတဲ့ သာသနာအႏွစ္(၅)ေထာင္ ကိုေတာင္ မသိတဲ့ လူမိုက္နဲ႔ ရန္ျဖစ္တယ္ဆိုေတာ့ မင္းလည္း လူမိုက္နဲ႔ အတူတူပဲေပါ့လို႔ ဆံုးမေတာ္မူသတဲ့..။

ဒီေနရာမွာ ဘာစဥ္းစားမိသလဲ ဆိုေတာ့ တခ်ိဳ႕ေသာ ေဖ့စ္ဘြတ္ခ္ေပၚက ပညာရွင္ေတြ ဘာသာအေပၚ အမည္ေျပာင္းလိုေျပာင္း သာသနာအေပၚ၊ သံဃာေတာ္ေတြ အေပၚမွာ ဝိနည္းကိုက္မကိုက္ ဘယ္လို ေနထိုင္သင့္တယ္ ျပဳမူသင့္တယ္ စာအုပ္ကိုင္ျပီး ဘုန္းၾကီးစံုေထာက္ ပမာ ေျပာဆိုေနၾကတာ ျမင္ၾကေတာ့.. သာသနာ အႏွစ္(၄)ေထာင္ ကိုရင္လို ပညာရွိေတြက သာသနာ အႏွစ္(၅)ေထာင္ သံဃာေတာ္ေတြကို စာျပန္ခ်ေနသလားလို႔...။

ဆီသည္လည္း ဆီသည္အေလ်ာက္ ကၽြမ္းက်င္ရာ လိမ္မာသလို အိုးသည္လည္း အိုးသည္အေလ်ာက္ ကၽြမ္းက်င္ရာ လိမ္မာၾကတာပါပဲ...။ ေနရာတကာမွာေတာ့ ပဲခူးဆားလုပ္ေနလို႔ မရဘူးေပါ့...။

ဒီေနရာမွာ မသိလို႔ ေျပာတာေနမွာပါ၊ လုပ္တာေနမွာပါဆိုတဲ့ စကားကိုလည္း ျပန္စဥ္းစားၾကည့္ၾကရေအာင္...။ လူ႔ပတ္ဝန္းက်င္မွာေတာ့ မသိလို႔ ေျပာတာေနမွာပါ၊ လုပ္တာေနမွာဆိုတဲ့ စကားနဲ႔ မသိလို႔ လုပ္တဲ့ လူကို သာမန္သေဘာနဲ႔ ေတာ္ရုံတန္ရုံ အျပစ္မျမင္တတ္ၾကပါဘူး...။ သို႔ေပတည့္ ဘာသာေရးအပိုင္းမွာေတာ့ မသိလု႔ိလုပ္မိတာပါ၊ ေျပာမိတာပါဆိုတဲ့ သူဟာ သိလို႔လုပ္တဲ့သူ၊ ေျပာမိသူထက္ အကုသိုလ္ပိုျဖစ္တယ္ဆိုရင္ လက္ခံႏိုင္ၾကမလားပဲ..။
ဘာေၾကာင့္ဆိုေတာ့ ဘယ္ဟာကုသိုလ္၊ ဘယ္ဟာ အကုသိုလ္ဆိုတာကိုေတာင္ မသိပဲလုပ္တဲ့ အတြက္ ပိုျပီးအကုသိုလ္ ျဖစ္ေစပါတယ္..။ ဥပမာ
ေျမြဟာအေကာင္ေသးေပမယ့္ အႏၱရာယ္ရွိတယ္ ဆိုတာေတာင္ မသိ၊ ဗဟုသုတမရွိတဲ့ အတြက္ မသိလို႔လုပ္တာ ပိုဆိုးပါတယ္။

ဆီသည္လည္း ဆီသည္အေလ်ာက္ အုိးသည္လည္း အိုးသည္အေလ်ာက္ မိမိကၽြမ္းက်င္ရာမွာ လိမ္မာၾကတာပါ။ ေနရာတကာမွာ ကိုယ္သိ ကိုယ္တတ္ဆိုျပီး လုပ္လို႔မရပါ...။ သာသနာအႏွစ္(၄)ေထာင္ သမားေတြနဲ႔ အျပိဳင္ ျငင္းခံုရန္ျဖစ္ေနရင္ေတာ့ ကိုယ္လည္း ကိုယ္လည္း(၄)ေထာင္တန္နဲ႔ အဆင့္တူ ျဖစ္သြားေလမလားပဲ..။ ကုသိုလ္နဲ႔ အကုသိုလ္ကို ခြဲျခားသိျမင္ျပီး သာသနာတန္ဘိုး ထားႏိုင္ၾကပါေစ..။

ေတြးမိေတြးရာေလးပါ... ဆိုကေရတီးရဲ့ စကားလို ကၽြန္ေတာ္ဘာမွ မသိေသးဘူးဆိုတာ ကၽြန္ေတာ္သိတာပါပဲလုိ႔ ခံယူထားပါတယ္..။

အားလံုးကို ေလးစားစြာျဖင့္..

ဒီမိုေဝယံ

ဓာတ္ပံုကေတာ့ ဖားေအာက္ေတာရမွာ တရုတ္ႏိုင္ငံက လာေရာက္ ကိုရင္ဝတ္တဲ့ ကိုရင္ငယ္ေလးပါ.. (အားလံုး ျငိမ္းေအးၾကပါေစ)
You are subscribed to email updates from ဒီမုိေ၀ယံ
To stop receiving these emails, you may unsubscribe now.
Email delivery powered by Google
Google Inc., 20 West Kinzie, Chicago IL USA 60610



--
http://www.burmaburo.blogspot.com

No comments:

Post a Comment