Sunday 1 June 2014



ရွမ္းျပည္နယ္ ေတာင္ပိုင္း မိုးနဲၿမိဳ ့တြင္ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ ေဟာေျပာခဲ့ေသာ မိန္႔ခြန္းအျပည့္အစံု ႏွင့္ ဓါတ္ပံုမ်ား…

ရွမ္းျပည္နယ္ ေတာင္ပိုင္း မိုးနဲၿမိဳ ့တြင္ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ ေဟာေျပာခဲ့ေသာ မိန္႔ခြန္းအျပည့္အစံု ႏွင့္ ဓါတ္ပံုမ်ား…


၂၅-၁-၂၀၁၄ (စေနေန႕ မနက္ ၁၁ နာရီ ၄၅ မိနစ္) 

ကၽြန္မတို႔ရဲ႕ ေတြ ့ဆံုပြဲကိုလာၿပီးေတာ့ အားေပးတဲ့ ၾကိဳဆိုတဲ့ ျပည္သူလူထု အား
လံုးကို ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။ ကၽြန္မအေနနဲ ့ ဒီေဒသခံ ဘာသာစကားနဲ ့မေျပာတတ္လို႔လဲ
ေတာင္းပန္ပါတယ္၊ မိုင္းဆုန္းခ ေတာ့ ေျပာတတ္တယ္၊ က်န္တာေတာ့ မေျပာတတ္ဘူး။
အဲ့ဒီေလာက္ပဲ ေျပာတတ္လို ့ေတာင္းပန္ပါတယ္၊ ဒါေပမယ့္ အဲ့ဒီလို စဥ္းစားတဲ့အခါမွာ
ကၽြန္မတို ့ႏိုင္ငံက ၾကည့္လို ့ရွိရင္ အင္မတန္မွ ခ်မ္းသာတဲ့ ႏိုင္ငံပါ၊ ခ်မ္းသာတဲ့ ႏိုင္ငံဆို
တာက ကၽြန္မ တျခားလူေတြ ေျပာသလို သယံဇာတ ပစၥည္းေတြကို ေျပာေနတာ မဟုတ္
ပါဘူး၊ ကၽြန္မတို႔ရဲ႕ သတၱဳေတြ၊ ကၽြန္မတို ့ရဲ႕ ေက်ာက္သံပတၱျမားေတြ၊ သဘာဝဓာတ္ေငြ ့
ေတြကို ေျပာေနတာ မဟုတ္ပါဘူး။ ကၽြန္မတို ့ဟာ တိုင္းရင္းသားမ်ားရဲ႕ ယဥ္ေက်းမႈ စံု
လင္မႈ ့အရ အင္မတန္မွ ခ်မ္းသာတဲ့ ႏိုင္ငံပါ၊


ၾကိဳဆို ႏႈတ္ဆက္ၾကေသာ တိုင္းရင္းသူမ်ား...
ၾကိဳဆို ႏႈတ္ဆက္ၾကေသာ တိုင္းရင္းသူမ်ား…


အခု ဒီမနက္ဆိုလို ့ရွိရင္ နမ့္စန္က ထြက္လာတဲ့လမ္း ဒီလမ္းတိုတိုေပါ့ေနာ္ နမ့္
စန္က မိုးနဲ ဆိုေတာ့ ဒီေလာက္ ေဝးတဲ့ခရီးမဟုတ္ပါဘူး။ ဒါေပမယ့္ ဒီခရီးတို အတြင္းမွာ
ဆိုရင္ေတာင္မွ တိုင္းရင္းသားေပါင္းစံု၊ အင္မတန္ မွ လွပတဲ့ဝတ္စံု ေပါင္းစံုကို ကၽြန္မတို ့
ေတြ ့ရတယ္၊ ဒါဟာ ကၽြန္မတို ့ရဲ ့အင္အားပဲ၊ ကၽြန္မတို ့ ႏိုင္ငံထဲမွာ ဘာသာ အမ်ိဳးမ်ိဳး
ယဥ္ေက်းမႈ အမ်ိဳးမ်ိဳး၊ တိုင္းရင္းသား အမ်ိဳးမ်ိဳးရွိတယ္ဆိုတာ၊ တကယ္ေတာ့ အင္အားပဲ၊
ဒါေပမယ့္ အင္အားဆိုတာ မွန္မွန္ကန္ကန္ သံုးမွ အက်ိဳးေပးတယ္။ အင္အားဆိုတာ မ
မွန္မကန္တဲ့ နည္းနဲ႕သံုးရင္ အက်ိဳးမေပးဘူး။ ကၽြန္မတို ့ရဲ႕ အင္အား၊ ကၽြန္မတို႔ရဲ႕ စံုလင္
တဲ့ ဘာသာေတြ ဘာသာစကား ေတြ၊ ယဥ္ေက်းမႈေတြ၊ မ်ားျပားလွတဲ့ မတူတဲ့အျမင္ေတြ
ဟာ တကယ္ေတာ့ အင္အားျဖစ္ႏိုင္တယ္၊ ဒါေတြကို စုေပါင္းၿပီးေတာ့ အဲ့ဒီထဲက အ
ေကာင္းဆံုးေတြကို ကၽြန္မတို ့ယူမယ္ဆိုရင္ ဒါအင္အားပဲ၊


ကားလမ္းေဘးမွ ေစာင့္ဆိုင္းၾကိဳဆိုကျပေသာ တိုင္းရင္းသားအက ကို ကားေပၚမွ ၾကည့္ရွဳ႕ေနစဥ္...
ကားလမ္းေဘးမွ ေစာင့္ဆိုင္းၾကိဳဆိုကျပေသာ တိုင္းရင္းသားအက ကို ကားေပၚမွ ၾကည့္ရွဳ႕ေနစဥ္…


ဒါေပမယ့္ ဒီ မတူတာေတြေပၚမွာ အေျခခံၿပီးေတာ့ ကၽြန္မတို ့အခ်င္းခ်င္း ရန္ျဖစ္
မယ္ဆိုလို ့ရွိရင္ ဒါ အင္အား မဟုတ္ေတာ့ဘူး၊ ဒါ အႏၱရာယ္ျဖစ္လာတယ္၊ ကၽြန္မတို ့အ
တြက္ ထိခိုက္စရာျဖစ္လာတယ္၊ ဒါေၾကာင့္မို ့လို ့ ကၽြန္မတို ့ရဲ႕ ႏိုင္ငံဟာ တိုင္းရင္းသား
ေပါင္းစံုနဲ ့ထူေထာင္ထားတဲ့ ျပည္ေထာင္စု ျဖစ္တဲ့ ေလ်ာက္ သိပ္ျပီးေတာ့ ညီညြတ္ဖို ့လို
ပါတယ္၊ ညီညြတ္ေရး ရဖို ့ဆိုတာလဲ မလြယ္ပါဘူး။ ဘာၿဖစ္လို ့ လဲဆိုေတာ့ ကၽြန္မတို ့
မိတ္ေဆြ အခ်င္းခ်င္းေတာင္မွ မိသားစုတစ္စု တည္းေတာင္မွ သေဘာခ်င္းမတူတာေတြ
ရွိတယ္၊ မတူတဲ့ အခါက်ေတာ့ ကၽြန္မတို ့ညီညြတ္မႈ မရဘူး။


အေမအို တို႔ ေစာင့္ဆိုင္းႏႈတ္ဆက္...
အေမအို တို႔ ေစာင့္ဆိုင္းႏႈတ္ဆက္…


ဘာမဟုတ္တဲ့ အေရးမၾကီးတဲ့ မနက္ျဖန္ အိမ္မွာ ဘာဟင္းခ်က္စားမလဲ ဆိုတဲ့
ကိစၥေတာင္မွ တခါတေလ မိသားစု အခ်င္းခ်င္း၊ သားသမီး အခ်င္းခ်င္း ရန္ျဖစ္ၾကတယ္၊
တစ္ေယာက္က တစ္မ်ိဳး စားခ်င္တယ္၊ တစ္ေယာက္က တစ္မ်ိဳးစားခ်င္တယ္၊ ဟင္းက
လဲ ဒီတစ္မ်ိဳးပဲ ခ်က္ႏိုင္မယ္ဆိုရင္ တစ္ေယာက္နဲ ့တစ္ေယာက္ သေဘာမတူပဲ ရန္ျဖစ္
ၾကတာေတြရွိၾကတယ္။ တစ္ခ်ိဳ ့က်ေတာ့ တစ္ခ်ိဳ ့မိသားစုေတြ က်ေတာ့၊ ဒီဟာေတြဟာ
မလိုအပ္ဘူးဆိုတာ နားလည္တယ္၊ ဒီေန ့ဟင္းတစ္မ်ိဳးခ်က္မယ္၊ ေနာက္ေန ့ ဟင္းတစ္
မ်ိဳး၊ သူေန႔ နဲ ့သူ သူဘာသာဆံုးျဖတ္၊ ဒီေန႔ဆိုလို ့ရွိရင္ ကေလးအၾကီးကို ဆံုးျဖတ္ပိုင္ခြင့္
ေပးမယ္၊ ကေလးအၾကီး ဘာစားခ်င္လဲ ခ်က္ေပးမယ္၊ ေနာက္တစ္ေန ့က်ရင္ အလတ္
စားခ်င္တာ ခ်က္ေပးမယ္၊ ေနာက္တစ္ေန႔က် အငယ္စားခ်င္တာ ခ်က္မယ္၊ စသျဖင့္ ေျပ
လည္ေအာင္လုပ္လို ့ရတယ္၊ အဲ့ဒီလို ေျပလည္ေအာင္လုပ္လို ့ ရတဲ့ဟာမွာ အားလံုးအ
တြက္လဲ အက်ိဳးရွိတယ္ ဟင္းေပါင္းစံုသြားတာေပါ့၊ ေနာက္မို ့ လို ့ရွိရင္ တစ္ေယာက္ထဲ
ကေနၿပီးေတာ့ သူ ့ သေဘာအရ သူ ၾကိဳက္တာပဲ ခ်က္ေနမယ္ဆိုရင္ ဟင္းတစ္မ်ိဳးပဲ ေန ့
တိုင္းေန ့တိုင္း စားေနရတဲ့ အခါက်ေတာ့ ျငီးေငြ ့ တာသက္သက္ေပါ့၊ အဟာရလည္း မ
ျပည့္စံုဘူး။ အဲ့ဒီေတာ့ ကၽြန္မတို ့အတြက္ ဆံုးရႈံးတယ္၊


ေဒသခံတို႔၏ လက္ေဆာင္ ခ်ယ္ရီပန္း...
ေဒသခံတို႔၏ လက္ေဆာင္ ခ်ယ္ရီပန္း…


ဒီလိုပဲ ကၽြန္မတို ့ႏိုင္ငံမွာဆိုလို ့ရွိရင္ ကၽြန္မတို ့ဗမာေတြဟာ လူမ်ားစုျဖစ္တယ္၊
ဒါေပမယ့္ ဘယ္ေနရာသြားသြား၊ ဘယ္မွာပဲ ၾကည့္ၾကည့္၊ ဗမာေတြရဲ႕ စိတ္ဆႏၵ အရပဲ
လုပ္မယ္ဆိုလို ့ရွိရင္ ကၽြန္မတို ့ႏိုင္ငံအတြက္ မသင့္ေတာ္ဘူး။ ကၽြန္မတို ့အားလံုးဟာ
ညီမွ်မႈရွိရမယ္ ဒီ တန္းတူညီမွ်မႈရွိမွသာလွ်င္၊ ကၽြန္မတို ့ႏိုင္ငံဟာ ညီညြတ္ႏိုင္မွာ၊ တန္း
တူညီမွ်မႈမရွိပဲနဲ  ့ညီညြတ္မႈ မရႏိုင္ဘူး၊ ဒါေၾကာင့္ ပထမဦးဆံုးအေနနဲ ့ ကၽြန္မတို ့ႏိုင္ငံ
ညီညြတ္မွလည္း ခ်မ္းသာႏိုင္မယ္၊ အဲ့ဒီေတာ့ ခ်မ္းသာဖို ့ဆို လို ့ ရွိရင္ တန္းတူညီမွ်မႈ ရ
ေအာင္ဘယ္လို လုပ္လို ့ရမလဲဆိုေတာ့ အေျခခံအားျဖင့္ အေျခခံဥပေဒအရ ကၽြန္မတို ့
အားလံုးကို တန္းတူညီမွ်မႈေပးရမယ္၊ အားလံုးကို တန္းတူညီမွ်မႈေပးတဲ့ ဖြဲ ့စည္းပံုအေျခ
ခံဥပေဒ တစ္ခုကို ကၽြန္မတို ့ေရးဆြဲရမယ္။ ဒီေတာ့ ဖြဲ ့စည္းပံုအေျခခံဥပေဒနဲ ့ ပက္သက္
လို ့၊ တခ်ဳိ႕ကေျပာတယ္ မျပင္ေပးရင္ ဘယ္ႏွယ့္ လုပ္မလဲလို ့ေျပာၾကတယ္၊ ေမးၾက
တယ္၊ အဲ့ဒီေတာ့ ကၽြန္မ အျမဲေျပာတယ္၊


လူထုေခါင္းေဆာင္မွ ေဒသခံတို႔၏ ေပးေသာ ခ်ယ္ရီပန္းအား လက္ခံေနစဥ္
လူထုေခါင္းေဆာင္မွ ေဒသခံတို႔၏ ေပးေသာ ခ်ယ္ရီပန္းအား လက္ခံေနစဥ္

ညီညႊတ္စြာ ေစာင့္ဆိုင္းၾကေသာ ေဒသခံမ်ား...
ညီညႊတ္စြာ ေစာင့္ဆိုင္းၾကေသာ ေဒသခံမ်ား…

တကယ္ေတာ့ ဖြဲ ့စည္းပံု အေျခခံဥပေဒဆိုတာဟာ၊ စာတမ္းတစ္ခုပါပဲ၊ လူတစ္
စုက ျပဳထားတဲ့ စာတမ္းတစ္ခုပါပဲ၊ ကၽြန္မတို႔ရဲ႕ ဖြဲ ့စည္းပံုအေျခခံဥပေဒကလည္း၊ ေစာ
ေစာက ရွင္းျပသလိုပဲ လူတစ္စုကေန ေရးဆြဲျပီးေတာ့ ျပည္သူလူထုကေန တကယ့္စစ္မွန္
တဲ့ ဆႏၵမပါပဲနဲ ့အတည္ျပဳခဲ့တာပဲ၊ ဒါေၾကာင့္ ကၽြန္မတို ့အေနနဲ ့ဒါကို မေျပာင္းႏိုင္စရာ
အေၾကာင္း ဘာမွမရွိဘူး။ သို ့ေသာ္ျငားလည္း ကၽြန္မတို ့က ေအးေအးခ်မ္းခ်မ္းနဲ ့ေျပာင္း
ခ်င္တယ္။ ကၽြန္မတို ့ အမ်ိဳးသားရင္ၾကားေစ့ေရး ဆိုတဲ့မူေပၚမွာအေျခခံၿပီးေတာ့ ေျပာင္း
ခ်င္တယ္။ အဲ့ဒီေတာ့ အမ်ိဳးသားရင္ၾကားေစ့ေရး ဆိုတာကို ကၽြန္မ နဲနဲေလး ရွင္းျပပါရေစ၊
ကၽြန္မတို ့ ၁၉၈၈ ခုႏွစ္ အမ်ိဳးသားဒီမိုကေရစီ အဖြဲ႕ခ်ဳပ္ကို စၿပီးေတာ့ ထူေထာင္ကတည္း
က ကၽြန္မတို ့က အမ်ိဳးသားရင္ၾကားေစ့ေရးကို အေရးတၾကီး ပန္းတိုင္တစ္ခုအေနနဲ ့ကၽြန္
မတို ့လက္ခံခဲ့တယ္၊


ရင္ေသြးမ်ားခ်ီ၊ စာတန္းမ်ားကိုင္ကာ ေထာက္ခံၾကိဳဆိုၾကသည္...
ရင္ေသြးမ်ားခ်ီ၊ စာတန္းမ်ားကိုင္ကာ ေထာက္ခံၾကိဳဆိုၾကသည္…

တိုင္းရင္းသူမ်ား၏ အလယ္တြင္...
တိုင္းရင္းသူမ်ား၏ အလယ္တြင္…


ဘာျဖစ္လို ့ အမ်ိဳးသားရင္ၾကားေစ့ေရးလို ့ေျပာရလဲဆိုေတာ့ အဲ့ဒီတုန္းကဆိုလို႔
ရွိရင္ အုပ္ခ်ဳပ္တဲ့ အစိုးရနဲ ့ ျပည္သူေတြၾကားမွာ စိတ္ဝမ္းကြဲေနတယ္၊ တပ္မေတာ္နဲ ့ အ
ရပ္သားေတြၾကားမွာ စိတ္ဝမ္းကြဲေနတယ္၊ ကၽြန္မတို ့တိုင္းရင္းသားေတြ အခ်င္းခ်င္းၾကား
မွာလဲ စိတ္ဝမ္းကြဲေနတယ္၊ ဒီလို စိတ္ဝမ္းကြဲမႈေတြ အားလံုးကို ျပန္ၿပီးေတာ့ ေျပလည္
ေအာင္လို ့ ရင္ၾကားေစ့ေရးလုပ္မွ ကၽြန္မတို ့ႏိုင္ငံဟာ ေရွ ့ဆက္ၿပီးေတာ့တိုးတက္ႏိုင္မယ္
ခ်မ္းသာႏိုင္မယ္ ဆိုတာဟာ စဥ္းစားလို ့ရွိရင္ လူတိုင္း နားလည္ႏိုင္ပါတယ္၊ ဒါဟာလြယ္
လြယ္ေလးပါ၊ ကၽြန္မတို ့အခ်င္းခ်င္း မညီညြတ္လို႕ရွိရင္ ဘယ္လိုမွ မတိုးတက္ႏိုင္ဘူး၊
ကၽြန္မတို ့ဘယ္ေလာက္ပဲ ခ်မ္းသာတဲ ့ႏိုင္ငံလို ့ေျပာေျပာ၊ ျပည္သူလူထုက ကိုယ္ဆင္းရဲ
စိတ္ဆင္းရဲ နဲ ့ေနရလိမ့္မယ္၊ ဒါေၾကာင့္ ကၽြန္မတို ့ဟာ ျငိမ္းခ်မ္းဖို ့လိုတယ္၊ ျငိမ္းခ်မ္းမွ
ျပည္သူေတြဟာ လံုျခံဳ မႈရွိမယ္၊ လံုျခံဳမႈရွိမွ မေၾကာက္မရြံ နဲ ့ေနႏိုင္မယ္၊ ေၾကာက္ ရြံ ့ၿပီး
ေနရတဲ့ ဘဝဆိုတာက အင္မတန္မွ ပူေလာင္ပါတယ္၊


အမ်ိဳးသားရင္ၾကားေစ့ေရးကို အဓိကထားေၾကာင္း မိန္႔ၾကား...
အမ်ိဳးသားရင္ၾကားေစ့ေရးကို အဓိကထားေၾကာင္း မိန္႔ၾကား…


ကၽြန္မတို ့ရွမ္းျပည္နယ္က ျပည္သူလူထုဆိုလို ့ရွိရင္ ျပည္တြင္းစစ္ရဲ႕ ဒဏ္ေတြ
ကို ခံခဲ့ရတဲ့ ျပည္သူလူထုပါ၊ ေအးေအးခ်မ္းခ်မ္း မေနရလို ့လံုလံုျခံဳျခံဳ မေနရလို ့၊ဘယ္လို
ဒုကၡေတြ ျဖစ္ခဲ့တယ္ ဆိုတာကို ကၽြန္မတို ့ထက္ အမ်ားၾကီး ပိုၿပီးေတာ့ ဒီျပည္နယ္က
လူထုက သိပါတယ္။ အဲ့ဒါေၾကာင့္မို ့လို ့ ဒီဒုကၡေတြ ပေပ်ာက္သြားေအာင္လို ့ ကၽြန္မတို
စၿပီးေတာ့ ေျခလွမ္းေတြ လွမ္းရေတာ့မယ္။ အခုၿငိမ္းခ်မ္းေရး စကားေတြေျပာေနၾကတယ္၊
ၿငိမ္းခ်မ္းရဖို ့ၾကိဳးစားေနၾကတယ္၊ ဒါေပမယ့္ ဘယ္လိုပဲ ၿငိမ္းခ်မ္းေရး ေဆြးေႏြးပြဲေတြ လုပ္
လုပ္၊ ဘယ္လိုပဲ သေဘာတူညီမႈေတြရွိရွိ၊ ဒီႏိုင္ငံဟာ ဆက္ၿပီးေတာ့ ၿငိမ္းခ်မ္း ဖို ့ဆိုလို ့ရွိ
ရင္ ဒီႏိုင္ငံရဲ ့ဖြဲ ့စည္းပံုအေျခခံဥပေဒဟာ ကၽြန္မတို ့ ျပည္ေထာင္စုသားအမ်ားစုက လက္
ခံႏိုင္တဲ့ ဥပေဒတစ္ခုလဲ ျဖစ္ရမယ္၊ အမ်ားစုကလက္မခံႏိုင္တဲ့ ဥပေဒမ်ိဳးဆိုလို ့ရွိရင္ ဘယ္
လိုမွ ကၽြန္မတို ့ႏိုင္ငံကို တည္ၿငိမ္မႈေပး ႏိုင္မွာ မဟုတ္ဘူး၊ ေရရွည္ ခ်မ္းသာမႈေပးႏိုင္မွာ
မဟုတ္ဘူး။


ျငိမ္းခ်မ္းဖို႔ ဖြဲ႕စည္းပံုျပင္ဆင္ေရး အေရးၾကီး...
ျငိမ္းခ်မ္းဖို႔ ဖြဲ႕စည္းပံုျပင္ဆင္ေရး အေရးၾကီး…


အမ်ိဳးသားဒီမိုကေရစီအဖြဲ ့ခ်ဳပ္က အစကတည္းက ကၽြန္မတို ့ဦးတည္ခဲ့တာ စစ္
မွန္တဲ့ ျပည္ေထာင္စုဖယ္ဒရယ္ မူကို အေျခခံတဲ့ စစ္မွန္တဲ့ ျပည္ေထာင္စုဖယ္ဒရယ္ ဆို
တဲ့စကားကို တခ်ိန္တခါက ဆိုလို ့ရွိရင္ ဒီႏိုင္ငံမွာ မေျပာရဲေလာက္ေအာင္ လို ့ ျပည္သူ
ေတြက ေၾကာက္ရပါတယ္၊ ဘာျဖစ္လို ့လဲဆိုေတာ့ တခ်ိန္တခါတုန္းက ဆိုလို ့ရွိရင္ ဒီႏိုင္
ငံကို အုပ္ခ်ဳပ္တဲ့ အစိုးရလုပ္တဲ့ ပုဂၢိဳလ္မ်ားဟာ ဖယ္ဒရယ္ဆိုတဲ့ စကားဟာ ခြဲထြက္ေရး
လို ့ အဓိပၸာယ္ေပါက္တယ္၊ ဒါေၾကာင့္မို ့လို ့ ဖယ္ဒရယ္ဆိုတဲ့ စကားကို သံုးတဲ့သူေတြက
ပဲ အျပစ္ရွိသလိုလို သူတို ့ေျပာခဲ့တယ္။ ဒါေပမယ့္ ကၽြန္မတို ့အဖြဲ ့ခ်ဳပ္က အစဥ္တစိုက္
ေျပာခဲ့တယ္၊ ဖယ္ဒရယ္ ဆိုတဲ့စကားဟာ ခြဲထြက္ေရးမဟုတ္ဘူး။ ဖယ္ဒရယ္ဆိုတာဟာ
အုပ္ခ်ဳပ္ေရး ပံုစံတစ္မ်ိဳး၊ ဗဟိုအစိုးရနဲ ့ ျပည္နယ္အစိုးရေတြ ၾကားထဲမွာ သေဘာတူညီမႈ
အရ လုပ္ပိုင္ခြင့္ေတြကို ခြဲျခားထားတဲ့ အုပ္ခ်ဳပ္ပံု ပံုစံတစ္မ်ိဳး ဒါပဲ၊


ဖယ္ဒရယ္သည္ ခြဲထြက္ေရးမဟုတ္ေၾကာင္း မိုးနဲတြင္ ေျပာၾကား...
ဖယ္ဒရယ္သည္ ခြဲထြက္ေရးမဟုတ္ေၾကာင္း မိုးနဲတြင္ ေျပာၾကား…


အေမရိကန္ျပည္ေထာင္စု ဆိုရင္လည္း ဖယ္ဒရယ္ ႏိုင္ငံပဲ၊ ဆြစ္ဇလန္ ႏိုင္ငံ
လည္း ဖယ္ဒရယ္ ႏိုင္ငံပဲ၊ ညီညြတ္တဲ့ႏိုင္ငံေတြ တိုးတက္တဲ့ ႏိုင္ငံေတြ၊ ခြဲထြက္စရာ မရွိ
တဲ့ ႏိုင္ငံေတြ တခ်ိန္တခါ တုန္းက အေမရိကန္ျပည္ေထာင္စုမွာ ခြဲထြက္ေရးကိစၥျဖစ္လာ
လို ့ ျပည္တြင္းစစ္ၾကီး ျဖစ္လိုက္တာဟာ သူတို ့ႏိုင္ငံအတြက္ အင္မတန္မွ နစ္နာခဲ့တယ္၊
သူတို ့ႏိုင္ငံရဲ႕ သမိုင္းမွာ အၾကီးအက်ယ္ဆံုး ပဋိပကၡလို ့လဲ ေျပာလို ့ရတယ္၊ ဒါေပမယ့္
ဖယ္ဒရယ္ ဆိုတဲ့စနစ္ဟာ ျပည္သူေတြကေနျပီးေတာ့ ဘယ္အုပ္စုက ေနမွာမွ ခြဲ မထြက္
ခ်င္ေအာင္လို ့သေဘာတူညီမႈရေအာင္ လုပ္ထားတဲ့ စနစ္တစ္ခု ျဖစ္တယ္၊ ကၽြန္မတို ့ႏိုင္
ငံ တိုးတက္ဖို ့ ခ်မ္းသာဖို ့ဆိုတာ ျပည္သူလူထု အမ်ားစုက လိုလားမွျဖစ္ႏိုင္မွာ၊


ကားအတြင္းရွိ လူထုေခါင္းေဆာင္အား ယခုကဲ့သို႔ ႏႈတ္ဆက္ၾက...
ကားအတြင္းရွိ လူထုေခါင္းေဆာင္အား ယခုကဲ့သို႔ ႏႈတ္ဆက္ၾက…


ဒါေၾကာင့္ ျပည္သူလူထု အမ်ားစု လိုလားတဲ့ ပံုစံနဲ ့ကၽြန္မတို ့ရဲ ့ႏိုင္ငံကို ထူ
ေထာင္ရမယ္၊ ကၽြန္မတို ့ရဲ ့တိုင္းရင္းသား လူမ်ိဳးစုမ်ားဟာ ၾကီးသည္ျဖစ္ေစ၊ ငယ္သည္
ျဖစ္ေစ ကိုယ့္ရဲ႕ အခြင့္အေရးေတြ အလံုအေလာက္ရတယ္၊ ကိုယ္က လံုျခံဳတယ္၊ ကိုယ့္
ရဲ႕ အခြင့္အေရးေတြကို အစိုးရလုပ္သူမ်ားက မွန္မွန္ကန္ကန္ နဲ ့ ျပည့္ျပည့္ဝဝ ကာကြယ္
ေပးမယ္ဆိုတဲ့ သေဘာထားရွိမွ၊ အဲ့ဒီ ယံုၾကည္ခ်က္ရွိမွ ကၽြန္မတို ့ႏိုင္ငံဟာ ေအးခ်မ္းႏိုင္
မွာ၊ ပိုက္ဆံ ရွိရံုနဲ ့ မေအးခ်မ္းႏိုင္ဘူး။ ဥပမာ အေနနဲ ့ ေျပာရမယ္ဆိုလို ့ရွိရင္ ရြာေလး
တစ္ရြာမွာ အျမဲပဲ တခ်ိန္လံုး ဓားျပ ေတြ ထေနမယ္ဆိုလို ့ရွိရင္ ပိုက္ဆံရွိတဲ့လူလဲ မလံုျခံဳ
ဘူး၊ ပိုက္ဆံမရွိတဲ့လူလဲ မလံုျခံဳဘူး။ တနည္းအားျဖင့္ ေျပာရရင္ ပိုက္ဆံမရွိတဲ့လူကမွ ပို
လံုျခံဳေသးတယ္၊ ဓားျပလာျပီး တိုက္စရာ အေၾကာင္းမရွိလို ့၊ ပိုက္ဆံရွိတဲ့ လူကဆိုလို ့ရွိ
ရင္ ဓားျပေတြရွိတဲ့ ရြာမွာ ေနရတာမလံုျခံဳဘူး။ ဒီတိုင္းပဲ ကၽြန္မတို ့ႏိုင္ငံမွာ ဘယ္ေလာက္
ပဲ ရုပ္ပိုင္းအရ ခ်မ္းသာ ခ်မ္းသာ လံုျခံဳမႈမရွိရင္ ကၽြန္မတို ့ ႏိုင္ငံသူႏိုင္ငံသားမ်ားဟာ ေအး
ေအးခ်မ္းခ်မ္း တည္တည္ ျငိမ္ျငိမ္နဲ ့ေနႏိုင္မွာ မဟုတ္ဘူး။


ၾကာကလပ္ ျဖင့္ ပန္းလက္ေဆာင္...
ၾကာကလပ္ ျဖင့္ ပန္းလက္ေဆာင္…


ဒါေၾကာင့္ ကၽြန္မတို ့ဖြဲ ့စည္းပံု အေျခခံဥပေဒဟာ အမ်ားကေနၿပီးေတာ့ လက္
ခံႏိုင္ၿပီးေတာ့ ႏိုင္ငံကို တည္ၿငိမ္မႈ၊ ၿငိမ္းခ်မ္းမႈ၊ ညီညြတ္မႈ ေပးႏိုင္မဲ့ ဥပေဒတစ္ခုျဖစ္ဖို ့လို
ပါတယ္။ အေျခခံအားျဖင့္ ဒီလိုဥပေဒဆိုတာ ဘယ္လို ဥပေဒမ်ိဳးလည္း၊ တရားမွ်တတဲ့
ဥပေဒ မ်ိဳးပဲ၊ ဒီမိုကေရစီ စံႏႈန္းစံထားေတြနဲ ့ ကိုက္ညီတဲ့ ဥပေဒမ်ိဳးပဲျဖစ္ ရမယ္။ အဲ့ဒီလို
ဥပေဒမ်ိဳး မဟုတ္လို ့ရွိရင္ ေရရွည္မွာ ကၽြန္မတို ့ ႏိုင္ငံကိုအက်ိဳးျပဳ ႏိုင္မွာမဟုတ္ပါဘူး။
ဒါေၾကာင့္ အခု ကၽြန္မတို႔ ျပည္နယ္ေတြမွာ အဓိကထားၿပီးေတာ့ ဖြဲ ့စည္းပံုအေျခခံဥပေဒ
နဲ ့ ပက္သက္လို ့ရွင္းလင္းတာဟာ ကၽြန္မတို ့လိုလားတဲ့ ဖြဲ ့စည္းပံုအေျခခံဥပေဒဟာ
တခ်ဳိ႕က ေျပာေနသလို အမ်ားစု ဗမာေတြနဲ႔ပဲ ဆိုင္တဲ့ ကိစၥ မဟုတ္ပါဘူး။ တိုင္းရင္းသား
အားလံုးနဲ ့ဆိုင္ပါတယ္၊ တနည္းအားျဖင့္ေျပာရမယ္ဆိုရင္၊ လူနည္းစုေတြ အတြက္ ပိုၿပီး
ေတာ့ အေရးၾကီးတယ္လို ့ေတာင္မွ ကၽြန္မတို ့ေျပာလို ့ရတယ္။ ဘာျဖစ္လို ့လဲဆိုေတာ့
တရားမွ်တမႈ ဆိုတာဟာ အင္အားၾကီးတဲ့လူနဲ ့ အင္အားငယ္တဲ့လူၾကားမွာ ညီမွ်ေအာင္
လုပ္ေပးတဲ့ သေဘာပါပဲ၊ အင္အားၾကီးေနတဲ့လူက မညီမွ်ရင္ သူ ရိုက္ရင္ ရိုက္မွာေပါ့
သူက အင္အားၾကီးေနတာကိုး၊ သူက အေပၚစီးရေနတာကိုး၊ သို ့ေသာ္ျငားလည္း အင္
အားနည္းတဲ့ လူအတြက္ေတာ့ ညီမွ်မႈ မရွိရင္ အင္မတန္မွ နစ္နာပါတယ္။ အင္မတန္မွ
ဘဝမွာ လံုျခံဳမႈနည္းပါတယ္။


လူထုေခါင္းေဆာင္၏ ကားေရွ႕မွ ရွမ္းရိုးရာအက...
လူထုေခါင္းေဆာင္၏ ကားေရွ႕မွ ရွမ္းရိုးရာအက…


ဒါေၾကာင့္ မွန္ကန္တဲ့ ဒီမိုကေရစီ စံႏႈန္းစံထားနဲ ့ ကိုက္ညီတဲ့ ဖြဲ ့စည္းပံု အေျခခံ
ဥပေဒဆိုတာ တိုင္းရင္းသား လူနည္းစုေတြ အတြက္ ပိုၿပီးေတာ့ေတာင္မွ အေရးၾကီးတယ္
လို ့ ကၽြန္မက ေျပာခ်င္တာပါ။ ဒီဟာကိုလည္း ကၽြန္မတို ့ တိုင္းရင္းသားမ်ား နားလည္
ေစခ်င္ပါတယ္။ တခ်ဴိ႕ တိုင္းရင္းသားမ်ား၊ အဖြဲ ့အစည္းမ်ားက ျမင္တာက အခုဖြဲ ့စည္းပံု
အေျခခံဥပေဒ ျပဳျပင္ေျပာင္းလဲ ေရးနဲ ့ ပက္သက္လို ့ဆိုရင္ ကၽြန္မတို ့အမ်ိဳးသားဒီမိုက
ေရစီအဖြဲ ့ခ်ဳပ္က ကၽြန္မကို သမၼတ ျဖစ္ေစခ်င္လို ့ လုပ္ေနတယ္လို ့ဆိုတဲ့ စြပ္စြဲခ်က္ေတြ
လည္း ရွိပါတယ္။ အဲ့ေတာ့ ဒါကိုလည္း ကၽြန္မတို ့က ရွင္းရွင္းေလးနဲ ့ေျဖလို ့ရပါတယ္။
ကၽြန္မတို ့ဟာ ဖြဲ ့စည္းပံုအေျခခံဥပေဒ တစ္ခုဆိုတာ ဘယ္ပုဂၢိဳလ္တစ္ဦးကို မွ ရည္ရြယ္
ၿပီးေတာ့ ေရးရမဲ့ဟာ မဟုတ္ဘူး၊ အမ်ား အတြက္၊ ႏိုင္ငံအတြက္၊ ႏိုင္ငံရဲ႕ အနာဂတ္အ
တြက္ ၾကည့္ၿပီးေတာ့ ေရးရမွာ၊ ကၽြန္မကို သမၼတ မျဖစ္ေစခ်င္တာနဲ ့ဒီလို ပံုစံမ်ိဳးေရး
တယ္ဆိုတာဟာ တကယ္ေတာ့ အင္မတန္မွ သိကၡာ မရွိဘူးလို႔ပဲ ကၽြန္မေျပာခ်င္ပါတယ္။


ဖြဲ႕စည္းပံုသည္ မိမိအား သမၼတ မျဖစ္ရန္ ရည္ရြယ္ေရးဆြဲထားေၾကာင္း ...
ဖြဲ႕စည္းပံုသည္ မိမိအား သမၼတ မျဖစ္ရန္ ရည္ရြယ္ေရးဆြဲထားေၾကာင္း …


တနည္းအားျဖင့္ေတာ့ ေျပာလို ့ရွိရင္ေတာ့ ကၽြန္မ အခု လက္ရွိ တစ္ကမၻာလံုးက
လူတစ္ေယာက္ကို ဦးတည္ၿပီးေတာ့ ေရးထားတဲ့ အေျခခံဥပေဒဆိုတာဟာ ကၽြန္မတို ့
ႏိုင္ငံမွာပဲ ရွိတယ္။ အဲ့ေတာ့ ဒါဟာ ထူးျခားခ်က္ေပါ့ေနာ္၊ ဒါေပမယ့္ ဂုဏ္ယူစရာေကာင္း
တဲ့ ထူးျခားခ်က္ေတာ့ မဟုတ္ပါဘူး။ အဲ့ဒီေတာ့ ကၽြန္မပဲျဖစ္ျဖစ္၊ ဘယ္သူပဲျဖစ္ျဖစ္ ဘယ္
သူ ့ကိုမွ ဦးတည္ၿပီးေတာ့ သာမန္ ဥပေဒ ေတြေတာင္မွ မဆြဲသင့္ဘူး၊ ဖြဲ ့စည္းပံု အေျခခံ
ဥပေဒ ေတာ့ ထားလိုက္ေတာ့၊ ဒါေပမယ့္ သာမန္ ဥပေဒ ေတြထဲမွာလည္း ကၽြန္မ ကို ဦး
တည္ၿပီးေတာ့ ေျပာင္းခဲ့တာေတြလည္းရွိပါတယ္၊ ဒါေပမယ့္ ထားလိုက္ပါေတာ့ ဒါေတြက၊
ဒါေတာ့ မျဖစ္သင့္ဘူး၊ မျဖစ္သင့္လို ့ မျဖစ္ရေအာင္လို ့ ျပည္သူလူထုကေနၿပီးေတာ့ ဝိုင္း
ၿပီးေတာ့ ကၽြန္မတို ့ကို ကူညီေစခ်င္တယ္၊ ကၽြန္မတို႔ရဲ႕ ဖြဲ ့စည္းပံု အေျခခံဥပေဒမွာ ျပင္
ဆင္ျခင္တဲ့ အခ်က္ေတြကို ျပည္သူလူထုေတြ ေလ့လာလိုက္ပါ၊ ဒီဟာေတြကို ကၽြန္မတို ့
ကေနၿပီးေတာ့ တရားဝင္ထုတ္ျပန္ ထားတာပါ၊ အဖြဲ ့ခ်ဳပ္က ဘယ္အပိုင္းေတြကို ဘယ္
လို ေျပာင္းခ်င္တယ္၊ ဘာေၾကာင့္ေျပာင္းခ်င္တယ္ဆိုတာကို အားလံုး ကၽြန္မတို ့ရွင္းရွင္း
လင္းလင္း တင္ျပထားပါတယ္။


တစ္ကမၻာလံုးမွာ လူတစ္ေယာက္ကို ဦးတည္ၿပီးေတာ့ ေရးထားတဲ့ အေျခခံဥပေဒဆိုတာဟာ ကၽြန္မတို ့ႏိုင္ငံမွာပဲ ရွိတယ္...
တစ္ကမၻာလံုးမွာ လူတစ္ေယာက္ကို ဦးတည္ၿပီးေတာ့ ေရးထားတဲ့ အေျခခံဥပေဒဆိုတာဟာ ကၽြန္မတို ့ႏိုင္ငံမွာပဲ ရွိတယ္…


ျပည္သူေတြက အဲ့ဒါေတြကို ေလ့လာၿပီးေတာ့ ကၽြန္မတို ့က ကၽြန္မတို ့ရဲ ့ပါတီ
ရဲ႕ အက်ိဳးကို ၾကည့္ၿပီးေတာ့ ဒီဟာေတြကို ျပင္ခ်င္တာလား၊ ႏိုင္ငံရဲ႕ အနာဂတ္ကို ၾကည့္
ၿပီးေတာ့ ျပင္ခ်င္တာလားဆိုတာ ကိုယ့္ဟာကိုယ္ ဆံုးျဖတ္ပါ၊ ဆံုးျဖတ္ၿပီးမွ ေထာက္ခံပါ။
ကၽြန္မတို ့ဟာ နားမလည္လို ့ေထာက္ခံလိုက္တဲ့ေထာက္ခံမႈမ်ိဳးကို ကၽြန္မတို ့မလိုခ်င္ပါ
ဘူး။ ဘာျဖစ္လို ့လဲဆိုေတာ့ အဲ့ဒီလို ေထာက္ခံမႈမ်ိဳးဟာ တကယ္ေတာ့ တန္ဖိုးမရွိပါဘူး။
နားလည္ၿပီးေတာ့ တကယ္သေဘာေပါက္ၿပီးေတာ့ တကယ့္ကို လိုလိုလားလားနဲ ့ေထာက္
ခံတဲ့ ေထာက္ခံမႈဆိုတာေတာ့ တန္ဖိုးျဖတ္လို ့မရပါဘူး။ ကၽြန္မတို ့က အဲ့ဒီလို ေထာက္
ခံမႈကိုပဲ အားကိုးၿပီးေတာ့ အလုပ္လုပ္တဲ့ အဖြဲ ့ျဖစ္ပါတယ္။


ႏိုင္ငံ ရဲ႕ အနာဂတ္အတြက္ ဖြဲ႕စည္းပံုကို ျပင္လို...
ႏိုင္ငံ ရဲ႕ အနာဂတ္အတြက္ ဖြဲ႕စည္းပံုကို ျပင္လို…


ကၽြန္မတို ့ရဲ ့ႏိုင္ငံေရးပါတီဟာ ေငြေရးေၾကးေရးအရလဲ မခ်မ္းသာပါဘူး၊ အမ်ား
ၾကီးလည္း ရုန္းကန္ခဲ့ရပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ ကၽြန္မတို ့ဟာ အႏွစ္ ၂၀ ေက်ာ္ အႏွစ္ ၃၀ နီး
ပါး၊ ႏိုင္ငံေရး အေတြ ့အၾကဳံေတြ ရွိခဲ့လို ့၊ ရင့္က်က္မႈေတာ့ အတိုင္းအတာ တစ္ခု ရွိၿပီလို ့
ကၽြန္မတို ့ေျပာႏိုင္ပါတယ္။ ကၽြန္မတို ့အဖြဲ ့ခ်ဳပ္ ကလည္း ေျခာက္ျပစ္ကင္း သဲလဲစင္ မ
ဟုတ္ပါဘူး၊ အားနည္းခ်က္ေတြလည္း ရွိပါတယ္၊ တခ်ိန္လံုး ကၽြန္မတို ့ ျပဳျပင္ဖို ့ၾကိဳးစား
ေနတာပါ။ ဒါကေတာ့ ကၽြန္မတို ့ ပါတီတင္ မဟုတ္ဘူး၊ တစ္ကမၻာလံုး ဘယ္မွာၾကည့္
ၾကည့္ အင္မတန္မွ ရင့္က်က္တဲ့ ဒီမိုကေရစီ ႏိုင္ငံေတြမွာေတာင္မွ ႏိုင္ငံေရး ပါတီမ်ား
ဟာ ေန ့စဥ္ နဲ ့အမွ် တစ္ႏွစ္နဲ ့တစ္ႏွစ္၊ ဆယ္စုႏွစ္တစ္ခု နဲ ့ဆယ္စုႏွစ္တစ္ခု ပိုၿပီးေတာ့
ေကာင္းေအာင္လို ့ ပိုၿပီးေတာ့ ႏိုင္ငံရဲ႕ လိုအပ္ခ်က္ေတြနဲ ့ဆီေလ်ာ္ေအာင္လို ့ၾကိဳးစားၿပီး
ေတာ့ ေျပာင္းလဲေနရတာဟာ ဒါဟာ သဘာဝက်ပါတယ္၊လုပ္လဲ ဆက္ၿပီးေတာ့ လုပ္ရမဲ့
ကိစၥျဖစ္ပါတယ္၊


မိုးနဲျမိဳ႕ အဖြဲ႕ခ်ဳပ္ရံုးေရွ႕မွ ရွမ္းရိုးရာအက...
မိုးနဲျမိဳ႕ အဖြဲ႕ခ်ဳပ္ရံုးေရွ႕မွ ရွမ္းရိုးရာအက…


အခုဆိုလို႔ရွိရင္ ေနကလည္း အင္မတန္မွ ပူလာပါၿပီ၊ ပူလာပါၿပီဆိုေတာ့ ကၽြန္မ
တို ့ျပည္သူလူထုလည္း သိပ္ၿပီးေတာ့ ေနပူထဲမွာ ၾကာၾကာ ဒုကၡ မခံရေအာင္ လို ့ကၽြန္မ
တို ့ပထမ ေမးခြန္းေတြယူပါ့မယ္၊ အမ်ားအားျဖင့္ ဒီလို ျပည္သူလူထု ေတြဆံုပြဲေတြလုပ္
တဲ့အခါမွာ ကၽြန္မတို ့ရဲ႕ ရွင္းျပခ်က္ေတြ ကၽြန္မတို ့ရဲ ့သေဘာထားေတြနဲ ့ ပက္သက္လို ့
ပရိသတ္ထဲက မရွင္းလင္းတာရွိရင္ ပိုၿပီးေတာ့ သိခ်င္တာရွိရင္ ျပန္ၿပီးေတာ့ ေမးခြန္းထုတ္
ဖို ့ ကၽြန္မတို ့အခြင့္အေရးေပးပါတယ္၊ အဲ့ဟာကလည္း အခြင့္အေရးျဖစ္သလို ျပည္သူ
ေတြရဲ႕ တာဝန္လို ့လည္း ကၽြန္မ နားလည္ေစခ်င္ပါတယ္၊ဘာျဖစ္လို ့လဲဆိုေတာ့ ကၽြန္မ
တို ့ရဲ႕ ျပည္သူေတြက ဒီႏိုင္ငံမွာ ႏိုင္ငံေရးအရ ဘာေတြျဖစ္ေနလဲ ဆိုတာကို စိတ္ဝင္စား
ရမယ္၊ သိေအာင္လို ့လုပ္ရမယ္၊ ဒါမွသာလွ်င္ ဒီႏိုင္ငံမွာ တက္တဲ့ အစိုးရေတြကို ထိန္း
ခ်ဳပ္ထားႏိုင္မွာ ျဖစ္ပါတယ္။


ေနအပူရွိန္ျပင္းေသာ္လည္း ေစာင့္ဆိုင္းၾကိဳဆို...
ေနအပူရွိန္ျပင္းေသာ္လည္း ေစာင့္ဆိုင္းၾကိဳဆို…


ျပည္သူေတြက ထိန္းထားႏိုင္မွ အစိုးရေတြက လိမၼာမွာေနာ္၊ အစိုးရေတြက သူ
တို ့ဘာသာ  သူတို ့ထိုင္ၿပီးလိမၼာေနမွာ မဟုတ္ဘူး။ အဲ့ဒီေတာ့ ျပည္သူေတြက ထိန္းထား
ႏိုင္ဖို ့လိုတယ္၊ ထိန္းထားႏိုင္ဖို ့ ျပည္သူေတြက ႏိုင္ငံေရး အသိရွိဖို ့လိုတယ္၊ အထူးသ
ျဖင့္ ကၽြန္မက ႏိုင္ငံေရးထဲမွာ လူငယ္ေတြနဲ ့ အမ်ိဳးသမီးေတြကို တက္တက္ၾကြၾကြ ပါဝင္
ေစခ်င္တယ္၊ ဒီမွာလာတုန္းက ကၽြန္မတို ့ကို အမ်ိဳးသမီး ဆိုင္းအဖြဲ ့ေတြက ၾကိဳဆိုေတာ့
ကၽြန္မ သိပ္သေဘာက်တာပဲ၊ အမ်ိဳးသား ဆိုင္းအဖြဲ ့ ေတြကိုပဲ ကၽြန္မတို ့တစ္လမ္းလံုး
ေတြ ့ခဲ့ရတယ္၊ ဒါေပမယ့္ မိုးနဲ လည္းေရာက္ေရာ အမ်ိဳးသမီး အဖြဲ ့ ေတြက ေနၿပီးေတာ့
တခါတည္း ဆိုင္းဝိုင္းနဲ ့ၾကိဳဆိုတဲ့ အခါက်ေတာ့ ကၽြန္မ သိပ္သေဘာက်တယ္၊


ကားလာရာလမ္းတြင္ ေစာင့္ဆိုင္းေဖ်ာ္ေျဖေသာ အမ်ိဳးသမီးဆိုင္း...
ကားလာရာလမ္းတြင္ ေစာင့္ဆိုင္းေဖ်ာ္ေျဖေသာ အမ်ိဳးသမီးဆိုင္း…


မိန္႔ခြန္းေျပာၾကားမႈ႕တြင္ ပါ၀င္ေသာ အမ်ိဳးသမီးဆိုင္းအဖြဲ႕...
မိန္႔ခြန္းေျပာၾကားမႈ႕တြင္ ပါ၀င္ေသာ အမ်ိဳးသမီးဆိုင္းအဖြဲ႕…


ဒီလုိပဲ ျဖစ္ရမယ္ ကၽြန္မတို ့ အမ်ိဳးသမီးေတြဟာ ဦးေဆာင္တဲ့ ေနရာမွာ ပိုၿပီး
ေတာ့ ပိုၿပီးေတာ့ ပါလာရမယ္။ လူငယ္ေတြလည္း ပါေစခ်င္တယ္၊ လူငယ္ေတြက အနာ
ဂတ္ အတြက္ ကၽြန္မတို ့ျပဳစု ပ်ိဳးေထာင္ရမဲ့ အစည္းအဖြဲ ့ေတြ ျဖစ္တာေၾကာင့္ မို ့လို ့ အ
ခုထဲက စၿပီးေတာ့ အရည္အခ်င္းနဲ ့ ျပည့္စံုေအာင္လို ့ၾကိဳးစား ေစခ်င္တယ္၊ ကၽြန္မတို ့
လည္း ဒါေၾကာင့္မို ့လို ့ လူငယ္ေတြနဲ ့ပက္သက္တဲ့ ဖြံ ့ျဖိဳးမႈ၊ အရည္အခ်င္းျမွင့္မႈ အစီအ
စဥ္ေတြကို တက္ႏိုင္သမွ် လုပ္ေနတာ ျဖစ္ပါတယ္။ ၿပီးေတာ့ ေမးခြန္းေမးတဲ့ အထဲမွာ
လည္း အမ်ိဳးသမီးေတြ နဲ ့လူငယ္ေတြ ပါေစခ်င္ ပါတယ္၊ ကိုယ့္ရဲ ့ႏိုင္ငံမွာ ဘာျဖစ္ေနလဲ
ဆိုတာ တက္တက္ၾကြၾကြ နဲ ့သိခ်င္တဲ့စိတ္နဲ ့ ေမးၾကပါလို ့ ကၽြန္မ အေနနဲ ့တိုက္တြန္း
ရင္းနဲ ့ကၽြန္မတို ့ရဲ႕ ပရိသတ္ကို ေက်းဇူးျပဳၿပီးေတာ့ နိဂံုးခ်ဳပ္ပါတယ္။
ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။


လူငယ္ အမ်ိဳးသမီးပ်ိဳ မ်ား...
လူငယ္ အမ်ိဳးသမီးပ်ိဳ မ်ား…
END




--
http://www.burmaburo.blogspot.com

No comments:

Post a Comment